Európában ezek most a legnépszerűbb hibridek - toplista
Az öreg kontinensen egyre kelendőbbek a plug-in, vagyis hálózatról tölthető hibrid személyautók, de vajon mely típusokból fogy a legtöbb? Rögtön eláruljuk.
Az öreg kontinensen egyre kelendőbbek a plug-in, vagyis hálózatról tölthető hibrid személyautók, de vajon mely típusokból fogy a legtöbb? Rögtön eláruljuk.
A Porsche új nagy SUV-modellje első körben benzines és hibrid változatokban lesz kapható. A dízelek érthető okokból késni fognak.
A Volvo lesz az első olyan autógyártó cég, ami a belső égésű motorról az elektromos meghajtásra tér át.
A dél-koreai gyártó kicsit megkésve, de kapásból hatalmas lendülettel rúgta be a környezettudatosság ajtaját. Megnéztük, hogy az új Ioniq mit tud vegyes-, illetve tisztán elektromos hajtásrendszerrel.
Túl sok lehet a közpénz az I. kerületben: az áron alul osztogatott önkormányzati lakások után most Nagy Gábor Tamás fideszes polgármester szolgálati autóiról érkeztek új információk. Az biztos, hogy a politikus környezettudatos.
Magyarországon is egyre több olyan város van, ahol a (részben vagy teljesen) elektromos autókra szerelhető zöld rendszámmal nem kell fizetni a parkolásért. Körbenéztünk.
Tudja, hány elektromos autót adtak el Európában az idei első félévben? És azt, hogy a 91.300 az például tavaly ilyenkor több volt-e vagy mennyivel kevesebb? Az alábbi ábrák ennél többet is mutatnak!
Európa egyik legnagyobb olajtermelő országa a következő évtized közepétől nem állít ki forgalmi engedélyt simán benzines vagy diesel üzemű járművekre. Teslából már most is náluk van a legtöbb.
A nagyvárosok személyi közlekedését sokan átgondolták már, hogyan lehetne jobbá tenni. Ismét egy jó ötlettel állt elő egy nagy német gyártó.
Egyszerűsítik az elektromos töltési rendszert.
A fejlesztésének köszönhetően jelentősen csökkenhet a teherautó üzemanyag-fogyasztása.
Kínában leplezik le az új német koncepcióautót, amiről most megérkeztek az első, mézesmadzagnak szánt képek is.
Állítólag egy középmotoros hibrid sportkocsin dolgozik a japán márka, amelynek prototípusát már a cég Tochigiban lévő tesztpályáján nyüstölik.
100 évvel a Toyota Prius előtt már megépült az első igazi hibrid autó. Ha ezt továbbfejlesztik, ma más lenne az autóipar is.
Zöldebb és hatékonyabb autót akarnak a bajorok, ezért az M3, M4 és M5 is hibrid meghajtást kap.
Az olaszok tovább növelnék a teljesítményt és a hatékonyságot, ezért pedig képesek kompromisszumot kötni.
Egész Európában ellentétesen mozog a két alternatív hajtásváltozat. Az elektromos vagy hibrid autók kezdenek beindulni, a földgázos autók viszont kezdenek visszaszorulni.
A Toyota egy ideje már dolgozik a tetőbe integrált napelemeken, a Karma Revero most beelőzte őket.
Duplán környezetbarát autót alkottak a stuttgartiak a GLC F-Cell tanulmányautóval, hiszen a hidrogén üzemanyagcellák mellett konnektorról is tölthető elektromos hajtással is ellátták. 2017-ben már sorozatgyártásban is bemutatkozhat.
Egy nemrég felfedezett szabadalmi bejelentés alapján úgy tűnik, ezen a vonalon gondolkodnak az olaszok.